ensest iliskiye karsi olmayan acik goruslu musluman

müslümanlığını falan biledim şimdi ama, ensest ilişkiye karşı olmayana bizim burada, godoş deyüler.

kabe nin yikilmasi

tam yıkılmış sayılmasa da, daha önce gerek depremler ile falan bir kaç kere ayvayı yemiştir. ebabil falan hak getire. resimleri vardı da, arayamayacağım şimdi. inanmayan karıştırsın bulsun. bana ne lan.

seve seve askere giden erkek

akjlsghlkajsghals kendisine bi sigara verip derdini dinlemeliyiz bence. ''evden kaçamıyorum bari askere kaçayım'', '' ulan iş yok, para yok asker de bakarlar bana'' gibi bir pragmatik düşüncesi yoksa salaktır, varsa bilemem.

bir de, bi toprak parçasında yaşamak için 'bedel' ödenmesi gerektiği saçmalğına inan insanlara inanamıyorum. olm vergi ödüyoruz, bence bu ülke için fazla bile lan. hatta tersine bu ülkenin transfer etmesi lazım beni. düşünsene bi lan.

world of warcraft

o değil de fena sardırıyor. bir de guild kurdum, ''milliyetçi horde partisi'' aslkgjhaskljg çoğ eğlenceli lan. varsa sylvanas realminde olan gelsin lan. beraber alterac vadisinde gominis ally öperiz.!!1

horde'lar ölmez, orgimmar bölünmez!

ulkuculerin kosta rika yi isgal plani

aslında bu kadar yüklenmemek gerek. hiç değilse bi'şey yapmayı denemişler, heveslerini kırdık tabi. bak artık hiç düşünme gereği duymuyollar. ülkücüleri sevmeliyiz bence.

sozlugun entelektuel yazar ihtiyaci

entelektüel olmak, mastürbasyona sonuç oluyor. bence sözlüğün tek ihtiyacı biraz faşik ve gotik hatun. öyle fularlı falan tipler, ı-ıh yazık ezerler burada.

katil dans

baya eleştirildi bu albüm amma bence hiç kötü bir iş yapmamış çilekeş. tamam harika değil ama kötü demek ayıp lan.

musluman zekali

bir nevi hakaret yahut övgü. artık ne anlarsan. lol.

fasizme karsi amcik amciga

faşizmi bitirir yemin ederim. bu yurdum faşocuklarının vatan milet sevgisinden daha çok bir ''am'' aşığı(salağı) oldukları göz önüne alınırsa, möthiş fikir.

her isi birakin sikimi avuclayin

iyelik ekinin bahsetti ''sike'' göre karar vermek gerek. sike gör yani. nası bi sikse.

guvercinden mesaj almak icin cirpinanlar

mesela ben. hatta şöyle bişi bekliyorum;

'' merhaba darwin'i bitiren balık;

duydum ki bitirici vuruşların 20 imiş, isterim ki bitir beni anam, yala yut.. :):):)''

çırpınırdı karadeniz ey ahali. ben mi çırpınmayım lan!

plan yapan ulkucu

uçamayan kuş gibidir. anlamsız ama varlar. asgjhajksghasjkgas

ulkuculerin kosta rika yi isgal plani

bir ülkücünün plan yapmaya çalışırsa olabilecekleri ortaya çıkarandır. hatta bunun üstüne, sevgili ismail türüt önlem amaçlı plan yapmayın plan isimli manifestosunu yayınlamıştır.

o gün bugün, ülkücülerin plan yapması yasaktır. yapabilecekelerinden değil, öyle bi yapmayacaklar ki, kötü şeyler olacak. o sebep.

x fasistslikse fasistim deme esigi

yok bunlar faşistliğin nasıl bir durum olduğundan habersiz. gerçekten faşistlikten haberdar olsalar, bunun nasıl bir ağır itham olduğunu anlarlar. mesela biri çıkıp durduk yere, '' ıyy sevişmek orospuluksa orospuyum ben!'!1'' demez, sevişmenin neden gerekli ve güzel olduğunu anlatır.

ama bunlar niye faşist olmadıklarını anlatabilecek seviyeye sahip olmadıklarından, hemen ''faşistim o halde ben lan!!1'' deyü şey ederler.

hala işemedim. askljghasasdgsg

x fasistslikse fasistim deme esigi

jkhsdgjklahgskjas sokayım böyle işe. olm başlık çok sikten durdu ama yapacak bir şey yok, ok.

heh bu eşiğin aslında olmadığını, dillerde bulunduğunu ve zaten ''x faşistlikse faşistim ulan!!!11'' zırvasını dile getirmeden çok önce zaten faşist bir bünye olduğunu bilmek gerek. haliyle en ufak bir karşıt fikirde, bu dile getirilecektir. özde bulunan duramaz dışa yansır.

işeyeceğim.

afrikalipenguen

türkiye cumhuriyeti'ni bu hale getirmiş bulunan millet bilincinden nasibini almış, milli eğitimi yetiştirdiği ayaklı cehalet kutusu.

haydi bakalım.

afrikalipenguen

ben bu adamın yarrağını merak ediyorum. öyle göt kısmı pek önemli değil de, böyle ''yarrak'' derken nasıl bir yarraktan bahsediyor bilmek istiyorum. pls, ltfn, tşk.

edit: tüh düzelmiş entry.

afrikalipenguen

bana mı denk geliyor, karıştırıyor muyum emin değilim ama bu adamın her yazdığı entry '' geçen yine saçmalıyorum'' bakınızından ibaret. gibi.

anlamlandıramadım. sanırım kendisi de pek -dıramıyor.

devletin gerekliligi

taşşak üstündeki kılların, taşşaklar için gerekliliği kadar. artık taşşak kıllarınıza verdiğiniz öneme göre yorumlayın.

ne mutlu milletim yok diyene

milli benliğini bilenler, insanlığı bilmezler.

ben.